dieta wątrobowa

Moc illokucyjna.

Temat: Silownia
na chwilę obecna mam wyznaczoną diete przez specjaliste jest to dieta watrobowa ktorej musze sie trzymac przed operacja niestety niewiele jest na niej skladnikow do wyboru
Źródło: 194.152.47.240/viewtopic.php?t=1466



Temat: ZANIK MIĘŚNI???
Flaire, kochasz zarówno ludzi jak i zwierzaczki :D I z wzajemnością ;) Lizusy! 8) Gosia, pisz jak się piesek miewa. I interesuj się tą wątrobą, może przydała by się jakaś dieta wątrobowa, albo jakieś leki na wsparcie.
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=5252


Temat: Pytanie o szpital - laparoskopia
  Więc tak: po operacji ciągle spał, także całą środę. Nie wymiotował. W środę tylko picie i kroplówki, czwartek- kleik a w piątek już normalne jedzenie, oczywiście tzw. dieta wątrobowa. Wypis w piątek z rozpiską diety (do stosowania przez najbliższe tygodnie) + recepty na ketonal (przeciwbólowe) i cholestil. Zakaz dżwigania przez trzy miesiące, w tym synka, bo waży ponad 10 kilo :-(( Czuje się nieżle, ale musi spać 2-3 razy w ciągu dnia no i bierze ten ketonal, bo jednak trochę boli brzuch i obojczyki. Rany: wygląda jakby dostał serię z kałasza-3 dziury, dwie po dwa szwy a jedna 4 albo 5. Sami zmieniamy...
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=137621


Temat: dieta wątrobowa - Yarill i reszta
dieta wątrobowa - Yarill i reszta   Witam ... potrzebuję takiej diety, więc kilka pytań: 1.Czy ktoś z was potrafiłby ułożyć taką dietę ?? waga - 105 kg. 2. Jakie produkty obciązają wątrobę, bądź co jeść, aby jak najmniej ją obciążać ? za wszelką pomoc dzięki.
Źródło: ifd.pl/showthread.php?t=15200


Temat: SKOJARZENIA
ale mają żółtaczkę ----------------> dieta wątrobowa :roll:
Źródło: forum.muratordom.pl/showthread.php?t=95624


Temat: Hektor
Nasz facet czyli Hektor trochę sie zmienił. Stał się bardziej żywy, wesoły, skory do zabawy, co nie znaczy że zrobił się niegrzeczny. Przedtem był bardziej spokojny, częściej leżał, spał, taki misio. Podejrzewam, że wpływ na to ma jego dieta wątrobowa, chyba mu służy i tego potrzebował. Je 4 razy dziennie, rano suchą karmę około 10 mama podaje mu gotowane jedzonko (dzisiaj makaron z rybą- dla mnie ), po 15 po długim spacerze drugi raz gotowane, a wieczorkiem znów sucha karma. Największy problem z prezencikami, ostatnio w nagrodę dostał plaster czerstwej pszennej bułki ale się cieszył . Napiszę jakieś zapytanie w Rady- porady może ktoś ma też pieska z problemami...
Źródło: fundacjaprima.pl/forum/viewtopic.php?t=574


Temat: dowalcie kalece :P
A ja mam MONONUKLEOZE I siedze już ponad tydzien w domu z dietą wątrobową (kaszki , kyżanki zero słodyczy itd...) ze swędząca wysypką (swedzi jak sku..chyba sie zabije) i jeszcze w poniedziałek pobieranie krwi!!!!!!!!!! także pociesz sie że inni mają gorzej
Źródło: forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=1696


Temat: Dieta wątrobowa
Dieta wątrobowa   Musze dać odpocząc na jakiś czas swojej wątrobie , szukam jakiegos dobrego jadłospisu do diety wątrobowej , wszedzie tylko pisze co jeść czego unikać ale jadłospisu z kaloriami trudno mi znaleść , Dziewczyny pomóżcie :(:confused:
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=187267


Temat: Dieta wątrobowa
Dot.: Dieta wątrobowa   Naprawde nikt nic nie ma?
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=187267


Temat: Infekcyjna przyczyna SM. Antybiotykoterapia.
mogą zaszkodzić, jak nie przestrzega się diety, nie monitoruje enzymów wątrobowych i morfologii. poza którtkimi epizodami wzrostu aspat alat i niewielkiej leukopeni, nic się nie działo, co potwierdza wielu pacjentów. oczywiscie zero słodyczy, dieta wątrobowa. w sumie toksycznosć jest porównywalna , albo mniejsza jak w przypadku CRAB'ów.
Źródło: stwardnieniesmrozsiane.ok1.pl/viewtopic.php?t=1147


Temat: Kłopoty z trawieniem
Hmmm... nie znam się aż tak, ale wydaję mi się, że sunia powinna mieć diete. Skoro nie toleruje tłuszczy to prawdopodobnie ma problemy z wątrobą. Z kolei dieta wątrobowa powinna składać się głównie z lekko strawnych węglowodanów (np. płatki owsiane, ryż, kiełki pszenicy, miód). Białko powinno być wysokowartościowe, np. z ryb, mięsa bez tłuszczu oraz z mleka. Dodatkowo psiak powinien dostawać preparaty witaminowe. Jednak najprostszym rozwiązaniem będzie podawanie spacjalistycznej karmy na wątrobe hepatic. Co dokładniej wet zalecił ???
Źródło: afn.pl/forum/viewtopic.php?t=611


Temat: Diety, diety, diety
Tiga ...chudo, chudo i jeszcze raz chudo jeść teraz i potem też. Niestety dieta wątrobowa nie toleruje pieczonego i smażonego!!!!! Gotowane chude ryby, po czasie mięsa, ryż. O ostrych przyprawach typu pieprz, papryka itp. należy zapomniec. Oczywiście można nie przestrzegać dragońskich zasad......ale odbije się to z całą pewnością na dochodzeniu do zdrowia. Ja bym Ci jeszcze proponowała byś poszperała w temacie ziół...One mają zbawienne działanie na organizm i czasami potrafią leczyć...
Źródło: erodzina.pl/viewtopic.php?t=654


Temat: Salmonella!
...CI coś zasugerować na przyszłość. Mój mąż i jedna jego siostra przeszli w dzieciństwie salmonellę (druga siostra nie i ona problemów nie ma) i teraz w wieku około 30 lat mająidiopatyczne otłuszczenie wątroby. Nie jest to potwierdzone na 100% ale wiele wskazuje na to, że to skutek przebytej salmonelli. U nich w tej chwili trzeba leczyć ale u malucha można od początku przciwdziałać dietą. Jeść można wiele i prawie wszystko. Spróbuj z dietą wątrobową. Ja teraz jestem w temacie, bo staram się uratować wątrobę małża, żeby mi go za szybko los nie zabrał.... Jest książka Sandry Cabot "Dieta oczyszczająca wątrobę" - polecam. Nabiał a szczególnie czyste mleko należy wyeliminować, ale z tego co kojarzę Twoje dzieciaczki alergiczne i być może mleka i tak nie mogą? TO taka podpowiedź i sugestia z którą zrobisz co zechcesz oczywiście. :) Dieta jest zdrowa i...
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=178143


Temat: Kraków –Marcepanek już nie szuka domu. Zostaje na stałe u ciotki Ireny!!!
...a on pobierał mi krew i mówił, że trzeba mnie leczyć. Żeby tego było mało, to jeszcze później przeżyłem to dwa razy. Pani mówi, że tak trzeba, bo musimy sprawdzać, czy już jest Ok. I w końcu się doczekałem, mam wzorcowe wyniki badań a Pani dała mi spokój. I jeszcze muszę Wam donieść, że moja Pani jest okropna;) bo już nie mogę nic dostawać do jedzenia ze stołu. Od początku Pani mnie uczy, że trzeba jeść jakieś świństwo , które nazywa dietą wątrobową. Suche to, twarde więc się buntowałem. Nawet jak Pani dawała mi te kuleczki rozmoczone w wodzie to było niezjadliwe. Ale nie mam wyjścia , Pani i tak dorzuca mi jakieś malutkie kęski mięska do tej suchej karmy więc się przyzwyczaiłem. Muszę przyznać, że to działa. Leczenie + dieta sprawiły, że teraz jestem jak młody świrus. Podskakuję i hasam, na spacerze nikt mnie nie dogoni. Może jednak Pani miała rację, że to...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=71446


Temat: Łuszcyca a WZW B
Nie mam wzb b ,ale że lubie wypić alkohol,zjeść pikantne i smażone,dermatolog zobaczyła u mnie powiększenie wątroby i skierowała do hepatologa,oczywiście badania ,alat i asp powyżej normy.Zawsze jak chodziłem do dobrego dermatologa to mówił że wątroba ma bardzo dużo wspólnego z łuszczycą.dożywotnia dieta wątrobowa. Ja stosując diete (jako tako) zero alkocholu .nie mam wysypów , i sie ładnie goi Wątroba się zmniejszyła. Tak że mysle że jak wyleczysz wątrobe to i z czasem łuszczyce
Źródło: luszczyca.ekt.pl/luszczyca/viewtopic.php?t=966


Temat: modlitwa o dzidziusia
Halszka bardzo mi przykro. Lekarze czasem nie mają wyczucia i chyba powołania do wykonywania zawodu. Tak jakby ludzie mieli nadwagę dlatego, że właśnie tak chcą. Powody są różne ale metoda zastosowana przez pana doktora raczej nie pomoże w zrzuceniu kilku kg. Halszka spróbuj z dietą wątrobową i jogą. Działają cuda jeśli chodzi o wagę. Trwa to może dłużej niż standardowe odchudzanie ale bardzo łądnie reguluje to organizm a przede wszystkim poprawia samopoczucie. Powinnaś zadbać o siebie dla siebie samej i dzidzi. Podejdź do tego lżej... a ten lekarz... olej go zupełnie... wystawił sobie wizytówkę. Na takiego to trzeba tupnąć a nie pozowlić się tak traktować... choć ja pewnie zareagowałabym tak jak...
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=174741


Temat: Diety
Cytat: Napisane przez Monk Za chwilę powstanie tutaj klub anorektyczek :wink: 8) Nie da rady za bardzo kocham jedzenie !!!! Kurcze, ale dieta watrobowa bazuje na węglowodanach :?: :?: :?: To już nie rozumiem, chyba jednak każdy organizm jest inny. Ja moge jeść mięsa do bólu, ale chleb, ciepłe bułeczki i pyry mnie zabijają...
Źródło: forum.molosy.pl/showthread.php?t=705


Temat: Po leczeniu nadal dieta ???
ja np nie stosuje diety wątrobowej (chociaż unikam tłustego i smażonego)...ale po terapii też nie bede stosował tej diety bo uważam że organizm bedzie potrzebował się odbudować...witaminy, składniki odżywcze... wiem że dieta watrobowa nie zaspokoi mojego apetytu :)
Źródło: hcv.mine.pl/viewtopic.php?t=529


Temat: Dieta wątrobowa
Ja mojego psa karmię dietą wątrobową Royal Canin Hepatic sucha i mokrą
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=105088


Temat: powiększona wątroba
...i cocarboxylazę? dożylnie. W tym tygodniu miała ponownie zrobione badania krwi - wyniki: - GLU 86,7 mg/dl, - UREA <20 mg/dl, - GPT aż 284 U/l (norma na wydruku<= 74), - CREA <0,5 mg/dl, - ALP 144 U/l- morfologia wszystko w normie, -USG wykazało powiększoną wątrobę( ma wymiar 6,2 cm u psa 20-kilowego) i powiększone przewody żółciowe, - badanie hormonów FT4 i TSH w normie, Na razie dostała (od dziś) Zentonil 400- 1x dziennie 1 tabl + dieta wątrobowa + witaminy, Czy ktoś miał psa z podobnymi objawami, USG nie wykazało żadnego guza, czy jest może jakiś tańszy odpowiednik tego leku? Psiak nie wymiotuje, po jedzeniu jakby bóle się nasilały- robi się niespokojna i zaczyna "wędrować", pomóżcie, jakie są rokowania? Pozdrawiam wszystkich dogomaniaków. Psiak jest rzadkiej rasy (Bergamasco)
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=23826


Temat: Wino...piwo...i dieta...koszmar
  hej :) moja siora jest 2 dzień po zabiegu, właśnie nie wiedziałyśmy jak ona ma jeść! cóż to za dieta wątrobowa.. muszę przeszukać neta ;) angel odpuściła coś mi się zdaje... szkoda by było! ja mam cel w zasięgu nosa ale coś nie czuję, żeby to był koniec.. apetyt na chudnięcie rośnie w miarę jedzenia (sic!) :]
Źródło: dieta.pl/grupy_wsparcia/showthread.php?t=353


Temat: Chora Maltanka - ma dom u dorcii44 - Maltusia odeszła ... [']['][']
...18...to była ciężka operacja i malutki ,chory pacjent...udało sie dr. założyc opaske uciskową....długo się nie wybudzała...dopiero około północy...a z lecznicy wyszłam około 20... Dzis już po kroplówkach .....Mała czuje sie niezle...niestety znów musi byc zamknieta w klatce..i to na 10 dni :shake:żeby tam sie nic nie zsuneło..tz. ta opaska...płacze okropnie...ale nie ma innego wyjscia ,wątroba niestety uszkodzona...nadal silna dieta wątrobowa ,karmienie co 2 godz.i leczenie jak było... modlitwy aby wątroba ruszyła... to schorzenie jest bardzo częste u psów małych ras...
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=107826


Temat: foasik
...chodzi o zarazenie to nie mam zielonego pojeia gdzie moglem zostac zarazony czy sie sam nie zarazilem... dentysta ? fryzjer ? wakacje ? nie mam zielonego pojecia Zrobie wyniki jeszcze razm, zobacze co wyjdzie udam sie do lekrza specjalisty.... jakies 5 lat temu moze z 6 lat temu mialem podzyzszone proby watrobowe... wtedy bylem u roznych lekrazy i stwierdzono u mnie zespol Gilberta... (niby co piaty facet cos takiego ma) wiarze sie to oczywiscie tez ze specjalna dieta watrobowa itp. od tamtego czasu mialem podwyzszona bilurubine AST i ALT ale jakos z tym zylem w miare normlanie... moze juz wtedy bylem zarazony wirusem ? i nie byl to zespol Gilberta tylko lekarze zle zdjagnozowali ? a czy jest mozliwosc przejscia z tego zespolu Gilberta na ta zoltaczke ? przed zrobioniem tych przedwczorajszych badan na HBS i HCV mialem rowniez umowiona wizyte w Poradni Chorob Zakaznych (zapisywalem sie 1,5 miesiaca wczensiej zeby...
Źródło: hcv.mine.pl/viewtopic.php?t=92


Temat: Witam ludzie dobrej woli :)
Póki co nie w Toruniu. Ja na każdym wypisie szpitalnym mam wytłuszczonym drukiem Dieta wątrobowa. Oj tam, na wypisach ja też mam wpisane, że '
Źródło: hcv.mine.pl/viewtopic.php?t=621


Temat: Ostrów mazowiecka - 350 psów, przepełnienie, prosimyo pomoc w adopcjach, str 1344.
Cieszę się dziewczyny że psiaki już pod opieką i bezpieczne . Mocno trzymam za zdrowie maluszków ....oby sie udało . To Essentiale Forte na mur i ścisła dieta wątrobowa i będzie gut ..... jakby co , przepisy też mam ..... A co do Ostrowii >>> może to nie o TE schronisko chodzi ??? Tam z tego co wyczytałam w necie są bodajże trzy :(
Źródło: dogomania.pl/showthread.php?t=17010


Temat: Boląca trzustka
...na twardo), surowe warzywa ( a niektóre także gotowane np.: kapustne, kalafior) no i przede wszystkim dużo błonnika. Oczywiście nie ma co szaleć, chodzi o naprawdę duże ilości, oraz indywidualną nadwrażliwość wątroby. Ja mam takie problemy, że tylko raz w życiu zjadłam płatki owsiane + otręby pszenne z mlekiem i już więcej tego nie zrobię, bo myślałam, że będę wzywać pogotowie. A widzę, że na forum dużo osób tak je. Typowa dieta wątrobowa to, niestety, kajzerki, gotowane buraczki, marchewka, gotowane delikatne mięsa, odrobina świeżego masła, kaszki drobne - np.: manna itd. Czyli generalnie :dobani:
Źródło: montignac.com.pl/forum/viewtopic.php?t=2855


Temat: Witam ludzie dobrej woli :)
W chwili obecnej, większość lekarzy odchodzi właśnie już od diety wątrobowej, uznając ją za zbędną. Póki co nie w Toruniu. Ja na każdym wypisie szpitalnym mam wytłuszczonym drukiem Dieta wątrobowa.
Źródło: hcv.mine.pl/viewtopic.php?t=621


Temat: ...
...chory wczoraj byłam z nim na USG bo już od paru tygodni coś mi się nie podobał, niby nic tylko brak tego blasku w oku i jakoś tak się zbyt szybko w wieku posunął problemy z qupkami jakieś prowokowane wymioty i wczoraj ujrzałam to coś. Ma mój poczwarek guz czyli Tumor na wątrobie wielkości około 10 cm w przekroju wzdłuż. A moja mama mówi że się go czepiłam chciałabym Zobaczę jak się sprawy będą miały na razie antybiotyk leki osłaniające wątrobę i dieta wątrobowa i mam nadzieję że zmiana będzie miała tendencje do powolnego wzrostu. Chce mi się ryczeć Małe airgiallki będą na A jeden chłopak na pewno dostanie imię takie jakpoczwarek
Źródło: forum.goncze.eu/viewtopic.php?t=472


Temat: ^**^..KWIETNIóWKI 2008..^**^ zimą...
...w brzuszku tez panienka ale pewnosci jeszcze nie mamy. Sprawa wyjasni sie 8 stycznia na kolejnej wizycie. A ja juz jestem nastawiona na babeczke :) chociaz chcialam synka. U mnie ok chociaz wczoraj brzuch tak strasznie bolał ze myslalam o wizycie na pogotowiu. Nospa jednak zadzialala i jest poprawa. Co do wagi w ciazy to ja na razie 2 kg na plus a wiec staram sie jak moge zeby te 4 litery nie rosły za szybko :) Z reszta mam całkowity zakaz słodyczy a dodatkowo od wczoraj dieta wątrobowa bo mam klopoty z woreczkiem zółciowym. A wiec tylko gotowane bleee. Wierze jednak ze to przyniesie spodziewane efekty i jakos sprawa kamieni przycichnie. :) Od jutra biore sie z mezusiem za sprawy kuchenno-garnkowe. Miłego dzionka
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=171922


Temat: Pytanie o szpital - laparoskopia
...życiu operacji i powoli zacznę wyglądać jak ofiara wojny, wszędzie z bliznami ;) Byłabym Ci wdzieczna jakbys mogła mi jeszcze napisac jak długo trwała sama operacja i co sie dzieje z brzuchem po wpuszczeniu tego gazu. Kurcze, chyba zaczęłam się bardzo bać [img]/images/forum/icons/crazy.gif[/img] Duże były te kamienie w pęcherzyku? Moje sa jakieś drobne ok. 4 mm ale jest ich chyba sporo. Aaaa i jeszcze mi się przypomniało, bardzo drastyczna jest ta dieta wątrobowa? Ja już schudłam z 62 kg do 50 i teraz się boję, że jak długo będę musiała byc na diecie to chyba zniknę [img]/images/forum/icons/crazy.gif[/img] Przepraszam, że Ci zawracam głowe, teraz masz pewnie urwanie głowy z opeiką nad synkiem i mężem. Ja idę do szpitala w czwartek także jakbys mogła do tego czasu jeszcze mi coś napisac to bardzo będę wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę mężowi :)
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=137621


Temat: BEZSENNOŚĆ
...swej natury ma pobudzać, budzić, aktywizować, prawda? A w moim przpadku USYPIA. No i jak coś wypiję na bazie kawy (nawet jeśli zjem czekoladę kawową) - rośnie mi ogromnie brzuch, mam uczucie wzdęcia, taki pełny, staje się osowiała, apatyczna, senna. Próbowałam na różne sposoby, zawsze działa na mnie tak samo. A to chyba znaczy, że moja wątroba jej nie toleruje, prawda? Zresztą, na innym forum pisałeś, że nie ma czegoś takiego jak dieta wątrobowa i wszystko jest uzależnione indywidualnie... Więc?..
Źródło: hcv.mine.pl/viewtopic.php?t=194


Temat: ***KZZK ***W Nowym Roku zrzucimy po trochu ;)
No to dolaczam i ja. W ciazy mialam problemy z nerkami i zatrzymywaniem sie wody (co wypilam to sie zostawalo) i tak przytylam 43 kg. Waga przed ciaza 57 a do porodu rowna 100. Zaraz po cesarce wazylam 75 kg. Przez caly rok udalo mi sie zzucic pare kilo na diecie kapuscianej i waga stanela na 65 kg. Pozniej okazalo sie ze mam kamienie w woreczku i dieta watrobowa. Po operacji wazylam 53-55 kg. Ale kiedy po miesiacu od operacji pozwolono mi jesc normalnie (po prawie roku) to nie moglam sie opanowac. I waga doszla do 57 kg. Stala przez dlugi czas. Az postanowilam w pazdzierniku rzucic palenie i kazdego papierosa zastepowalam jedzeniem. Palenie rzucilam ale przytylam 8 kg :( Chcialabym zzucic 10 kg zeby dojsc do wymarzonej wagi 55 kg. W zasadzie to waze teraz 63 kg bo 2 kg udalo mi sie zzucic w tydzien (od tygodnia...
Źródło: forum.dziecko-info.com/showthread.php?t=172167


Temat: Po leczeniu nadal dieta ???
Wiecie co męczy mnie to dezinformacja i chaos w informacjach :(:( Dla warszawskiej poradni nie ma nic takiego jak dieta wątrobowa, dla poznańskiej niby jest........ Co do alkoholu - definitywne nie - choć mnie też się grzeszki zdarzają..... Podczas leczenia nie zamierzam grzeszyć :) Pozdrawiam, K.
Źródło: hcv.mine.pl/viewtopic.php?t=529


Copyright (c) 2009 Moc illokucyjna. | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.