psitki

Moc illokucyjna.

Temat: Co jest z wami nie tak???!!!!
Ja ten poziom musialem miec w kolysce nie no zgadza sie raz przesadzilem ale tylko raz, bo wiecej mnie to nie krecilo(czyt. w ogóle) ale te psitki nie potrafia przestac
Źródło: agnieszka.com.pl/forum_php/viewtopic.php?t=4976



Temat: Buduar Alternatywny
[ zniosę wszytsko pod warunkiem oczywiście,że wcześniej zaciagnę Cię w niecnych celach do jaskini Ale mi jeszcze te mysia psitki...y kitki jeszcze nie urosły Za co bedziesz ciagnął?
Źródło: trzydziestki.fora.pl/a/a,1195.html


Temat:
no ja mam po cesarce to samo. odstający ten brzuchol. no i właśnie tak do blizny. i taka sie robi górka. także raczej zgrubienia sie nie porobiły. a co do psitki to zawsze byłam ciekawa co oni nacinają i gdzie. brrr.
Źródło: forma.fora.pl/a/a,924.html


Temat: Foksteriery krótkowłose - Liśnica
ohohoho a to na pewno chłopaki? niektórzy czasem myślą że psitki spiczaste to siusiaki :mrgreen: gratuluje!
Źródło: terierkowo.fora.pl/a/a,662.html


Temat: LAN Wawa - ważne
bo wy to panikary jesteście... ja nad wszystkim panowałem!! joorkowi się podobało także psitki nie narzekać:P
Źródło: cs.fenix.katowice.pl/viewtopic.php?t=1784


Temat: ~V!ledA| 21:3 IcOn`
ooo nice psitki xD jak coś możesz mi podesłać sski, a sam zajmij się fragmovem xD
Źródło: viledaclan.fora.pl/a/a,1905.html


Temat: Vito :)
ja to widziałam mojego rudzielca w kojcu jak było ich 13 w klatce miała 4 tygodnie i stały jej uszka, sterczałam tam i najchętniej zabrałabym je wszystkie do chałupy potem długo czekałam na rudziznę i dopiero 7 września pojechałam po nią i...czekała tam na mnie, jak wczepiła się we mnie na rękach tak kumpelka musiała ją odklejac ode mnie. Zdjęcia z dzieciństwa Buni mam już tylko te które ja robiłam. Juz niedługo minie rok od przyjazdu psitki do domu...ech jak to szybko mija. Mała nie miała bajkowego startu w życie, ale ja mam nadzieję że to zmieniłam jak ją zabrałam Bosh jak ja tą rudą kupke mięska kocham
Źródło: e-psy.pl/viewtopic.php?t=5717


Temat: Wszystkiego najlepszego dla...
Najlepszego psitki :*
Źródło: armia.webd.pl/viewtopic.php?t=9440


Temat: a po Euro...
Dobra, w związku z tym, że doszła kasa z Gracza Euro na IW czas się przenieść. To co jest na Expekcie wypłacam, to akurat dojdzie tuż przed wyjazdem, albo na sam wyjazd, a że wczoraj dwie małe psitki przegrały swojego debla (Hantuchova/Petrova) to ogółem kasa się przyda bo Toto nie sponsoruje Wypłata z Expekta: 814.50 PLN Zyska w postaci >300% kapitału w 5 dni jest znośny. Szkoda tylko Baku, to byłby okrągły tysiąc Czas się przenieść do InterWetten. Strategii nadal nie ma, a pewnie gra będzie jeszcze bardziej wariacka, bo fajnie by było obrócić szybko kasę i wypłacić jeszcze przed wyjazdem (sobota...
Źródło: obstawianie.com/viewtopic.php?t=16139


Temat: POTRZEBNY DOM dla 2 suczek rottko / huskich 6 tyg. !!!
Ale sliczne dwie małe " psitki". Nie bedzie mnie przez kilka dni, ale może uczestnicy forum zechca umiescić ogłoszenia na innych forach? AniaN. Wsadź te maluchy na forum rotków.
Źródło: ddb.fora.pl/a/a,1994.html


Temat: Vito :)
hahahaha ale sie uśmiałam z tej psitki i syrki no właśnie on wcale nie posikuje po kropelce tylko normalnie kałuże zostawia. normalnie z wetem to ja się chyba przez tego chorowitka zaprzyjaźnię.
Źródło: e-psy.pl/viewtopic.php?t=5717


Copyright (c) 2009 Moc illokucyjna. | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.